Wednesday 22 June 2011

menakutkan~~~

hari ni ialah ari rabu bersamaan dgn 22june...pada jam 1230 hari aku bgn tdo..hahhaa..lpas tu kan tb2 ada kete perdana warna pth masok.then sorang laki yg agak muda dlm 20++ kua dr kete tp driver dia x kua.yg blkang aku x nampak sb tinted kan kete dia.so demi langkah berjaga jaga aku mendiamkan diri.aku nampak org tu tya jiran aku.ada org x uma ni.nenek uh jwb tada ke tatau ntah.hahha.xpasti.lpas uh dia blah.tp mmg aku first time tkt nak buka pintu uma.pesal ntah.sb aku rasa org tu mcm jht je aku tgk.plik la jugak kan sb aku tya mak aku ada x kawan mama yg muda n laki nak dtg uma ke.mak aku kata x ada plak.so..its become complicated...nway kepada sume yang baca,berhati-hati la k walaupun ada kat dalam uma sendiri.MALANG TIDAK BERBAU!!!

No comments:

Post a Comment