Wednesday 22 June 2011

UNIVERSAL STUDIO COMING AGAIN!!!


HMMM...aku rasa tiba2 nak g universal studio lagi skali sb time aku g ari tu hujan segala bagai dengan sejuk nye...then roller coater yg plg besaq plak ttp sb dlm progress mende ntah..yg penting aku nampak dia bergerak mcm super power...laju wow...tp bagus gak dia x open time uh..mau kering baju aku yg da basah uh..hahha...aku rindu nak tgk shrek 4D ngn naik revenge..paling ta bleh bla masa naik roller revenge...time dia benti..glass depan aku mcm crack la supaya dia break n roller uh akan lalu...skali bila glass uh pcah je...roller uh bergerak 80 darjah ke blakang da!!!apa lagi...aku,abg,wife abg n adik menjerit mcm naik g-force kat sunway.xoxo...terbaik la.kejutan terhebat.lg satu b4 korang nak masuk sini..bawalah makanan dari malaysia o mkn b4 masok universal ni sb makanan dia mahal nak mam!!air coke botok kecik gua convert dwet malaysia jadi 20 hennggget!!mahal siak!tp sovnier dia ok la berpatotan.cuma currency dia besar kan.
tp tiket masok dia mahal la.time aku g melampau kot harga dia.mcm siak je.haha.nwy!best sgt la!!!!try it!!




ni la roller coaster gergasi yg laju uh!horror x??


sejenak bersama madagascar...

ni la hippo yg cuba lari dr aku..tp dia ta boleh menyorok 
sb perot dia besa n berat.hahahah!(comel~~)


No comments:

Post a Comment